2010-06-27

Ny blogurl

Blogger har alltid vært stedet jeg har blogget. Mulig fordi de var de første jeg fant som kunne hjelpe meg å blogge. Det var i hvert fall en enkel url å huske. Jeg har blogget om bøker og filmer, laget bryllupssider og blog for både en og to unger her. Men nå er det på tide å prøve noe nytt. Derfor har jeg flyttet hele denne bloggen over til wordpress - og der fortsetter jeg bloggingen framover. Adressen er nesten den samme som før - bare bytt ut blogspot med wordpress og følg med videre. I anledning ny plattform har jeg gitt bloggen et nytt navn: Ylvalias univers. Høres det ikke nesten litt pretensiøst ut? Pytt med det, vi prøver!

Adressen er altså ylvalia.wordpress.com.

Har også et lite prøveprosjekt gående på snappages, men det er det ikke sikkert det blir noe mer ut av altså.

P.S. Hvis du er en av de som faktisk bruker blogglista på sida her aktivt, så beklager jeg, men WordPress har ikke samme funksjonalitet - hvertfall ikke foreløpig. Men nå kommer jeg jo ikke akkurat til å slette denne bloggen her, så det går jo an å kikke innom denne sida hvis du lurer på hva vennene mine blogger om.

Ingen kommentarer: